Pastoraat Wijkindeling

Wijkindeling Pastoraat

Noordwest kwartier   noordwest@ontmoetingskerk-dordrecht.nl

Harmieneke v.d. Zeijden: 078-6176920 voor:
Cirkel, Driehoek, Graveerstift, Indus, Lyra, Octant, Pijl, , Tafelberg, Weegschaal, Wega.

Ger in ‘t Veld: 078-6180380 voor: Boogschutter, Callistolaan, Cereslaan, Deimospad, Junolaan, Jupiterlaan, Kometenlaan, Maanplein, Marslaan, Mercuriuslaan, Neptunuslaan, Oberonlaan, Planetenlaan, Plutolaan, Saturnuslaan, Sterrenburgplein, Titanlaan, Uranuslaan, Venuslaan,  Waterman, Zuidendijk (west).
Zuidwest kwartier       zuidwest@ontmoetingskerk-dordrecht.nl

Joke Oosterwijk: 078-6515194 voor: Arentsburg, Blindeweg, Brittenburg, Essenburg, Goudestein, Hellenburg, Loevestein, Mildenburg, Ockenburg, Puttenstein, Rijksstraatweg, Schuilenburg, Zwaluwenburg
Idelette Reehorst: 078-6177589 voor: Almstein, Arkelstein, Assumburg, Beekenstein, Buitenplaats, Laan van Braets, Heimerstein, Moestuin, Nijenstein, Remmerstein, Weerdestein, Wildbaan, Wittenstein, Wieldrechtse Zeedijk.
Noordoost kwartier  noordoost@ontmoetingskerk-dordrecht.nl

Herman Riet: 078-6183943 voor: Atmosfeerstraat, Blaauwweg, Dalmeyerplein, Halleyweg, Heelalstraat, Meteoorstraat, Regenboogstraat, Satellietstraat, Stratosfeerstraat
Ron den Boer: 06-20218471 voor: Aldebaranhof, Amnesty Internationalweg, Antareshof, Castorstraat, Eastonstraat, Eddingtonweg, Eisingahof, Gemmahof, Herschelstraat, Kapteynweg, Keplerweg, Kleine Beerstraat, Leeuwstraat, Meteoorstraat, Noorderkroonstr., Orionstraat, Oudendijk, Overkampweg, Polluxhof, Poolsterhof, Regulushof, Rigelhof, Schorpioenstraat, Sitterstraat, Stierstaat, Tweelingenstraat, Zuidendijk (oost)
Zuidoost kwartier   zuidoost@ontmoetingskerk-dordrecht.nl

Nicolette Polhuijs: 078-7078013 voor: Algolring, Andromedaring, Cannenburg, De Jagerweg, Doornenburg, Grafelijkheidsweg, Grote Hondring, Herculesring, Holwardastraat, De Jagerweg, Kameleonring, Kinkelenburg, Luchtenburg, Lunenburg, Minnaertweg, Pegasusring, Phoenixring, Pijnenburg, Prattenburg, Sandenburg, Slangenburg, Spicaring, Toutenburg, Tucanaring, Vredenburg, Walenburg, Zuilenburg.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vacant tijdelijk; Karin Volmer: Te bereiken via 078-6175175 Voor leden die buiten de wijk Sterrenburg wonen
buitendewijk@ontmoetingskerk-dordrecht.nl

Versie 15-12-2022/G