woensdag 23 november 2022

10:00  - 12.00
Locatie:
 Ontmoetingskerk Slangenburg 3

Voettocht Sevilla Santiago de Compostela in Open Huis Ontmoetingskerk 23 november.

Woensdagmorgen 23 november is er weer Open Huis in de Ontmoetingskerk, Slangenburg 3 in Sterrenburg.
Deze morgen zal Willem Somer vertellen over zijn laatste voettocht door Spanje over de Via de la Plata. Deze pelgrimstocht start in Sevilla en eindigt na 1000 km weer in Santiago de Compostela.
Via de la Plata (Zilverroute) heeft niets te maken met het transport van zilver, maar zou zijn afgeleid van het Arabische of Latijnse woord voor wegen geplaveid met stenen.
Op de route is van de Romeinse infrastructuur nog veel te zien.
Iedereen is deze morgen weer van harte welkom in de ontmoetingsruimte van de kerk en wordt gastvrij ontvangen met koffie of thee en wat lekkers. Er is gelegenheid voor een gezellig gesprek en het maken van nieuwe contacten.
Inloop vanaf 9.45 uur. De presentatie begint om 10.15 uur en er is een pauze.
De bussen van lijn 5 en 7 stoppen voor de ingang van de kerk, halte Lunenburgplein.