Open huis

Open Huis
Het complete programma van het Open Huis vindt u  HIER

Feestelijke slotdag Open Huis Ontmoetingskerk 26 juni met Poppentheater Jacobus Wieman .

Woensdagmorgen 26 juni zal de laatste Open Huis ochtend van dit seizoen in de Ontmoetingskerk, worden gehouden.
Deze morgen zal poppenspeler Jacobus Wieman een voorstelling geven met de titel: ‘Poppentheater- cabaret’.
Iedereen is van harte welkom om dit mee te beleven. De toegang is zoals altijd vrij, maar een bijdrage naar draagkracht met een richtbedrag van 4 euro wordt op prijs gesteld.
Inloop vanaf 9.45 uur met koffie , thee en een feestelijke traktatie. De voorstelling begint om 10.30 uur en duurt tot 11.30 uur.
Na afloop is er nog even gelegenheid voor koffiedrinken en een praatje, waarna om ongeveer 12.00 uur  de traditionele pannenkoekenmaaltijd begint.
OPGAVE pannenkoekenmaaltijd mailen naar: cjdendopper@gmail.com
(maximaal 80 deelnemers, u krijgt per mail bericht als het maximale aantal al is bereikt)