Ontmoetingsruimte

De grote ruimte op de begane grond van het kerkgebouw wordt de Ontmoetingsruimte genoemd. De naam zegt het al: de centrale plek voor ontmoeting. In deze ruimte worden de meeste vergaderingen van grotere gezelschappen gehouden zoals de jaarvergaderingen van de diverse Verenigingen van Eigenaren die de talrijke appartementsgebouwen in Sterrenburg vertegenwoordigen.
De ruimte is gezellig, maar bovenal ook praktisch ingericht. De tafelindeling is geheel flexibel en mogelijk in diverse opstellingen. De ruimte is geschikt voor ca. 80 personen.
Er is een beamer met een groot projectiescherm aanwezig, uiteraard ook een goede geluidsinstallatie, er staat een piano.

De keuken met open buffet is aansluitend gesitueerd en min of meer onderdeel van de Ontmoetingsruimte. Koffie, thee en drankjes worden via het buffet uitgediend. Tevens bestaat de mogelijkheid om een totale catering te verzorgen.

Dames- en herentoiletten alsmede een toilet voor bezoekers met een beperking zijn eenvoudig te bereiken.