zondag 11 november 2018 om 15:30

‘Kerk op schoot’-dienst

Op zondag 11 november a.s. is er om 15.30 uur weer een ‘Kerk op schoot’-dienst in de Ontmoetingskerk. Een leuke viering voor kinderen van 2 t/m 6 jaar, uiteraard zijn oudere broertjes en/of zusjes ook van harte welkom. Ook opa’s en oma’s, ooms en tantes en andere belangstellenden zijn natuurlijk welkom.
Het thema van deze dienst is “Wie helpt mij?”. In dienst wordt een verhaal verteld aan de hand van het Bijbelverhaal van de Barmhartige Samaritaan. Er zal een toneelstukje gespeeld worden en er zullen christelijke liedjes gezongen worden o.l.v.
de ‘Kerk op schoot’-band.

Na de dienst is er iets lekkers voor de kinderen en is er voor volwassen gelegenheid om met elkaar nog wat te drinken. De kerk is vanaf 15.15 uur open, zoals al eerder vermeld staat, begint de dienst om 15.30 uur.
We hopen jullie op zondag 11 november te mogen ontmoeten.
Voor meer informatie kunt u een mailtje sturen naar:
kerkopschoot@ontmoetingskerk-dordrecht.nl

Hartelijke groeten,