dinsdag 9 april 2019

19:15  - 21:30
Locatie:
 Ontmoetingskerk

Namens de kerkenraad nodig ik u van harte uit aanwezig te zijn op de gemeenteavond van dinsdag 9 april aanstaande. Het belooft opnieuw een boeiende en gezellige avond te worden.
Op de agenda staat o.a. de voortgang van het verenigingsproces. Er is uiteraard een terugkoppeling van de activiteit met de gele post-its van de vorige gemeenteavond. Binnen het thema Toekomst van de kerk is er aandacht voor het Project jeugd en jonge gezinnen. De nieuwe voorzitter van de diaconie stelt zich aan u voor en de werkgroep Praktische Zaken zal u informeren over onder andere een nieuwe opzet van het pastoraat.
Misschien wilt u zich alvast voorbereiden op deze avond. De agenda voor deze gemeenteavond vind je hier. Indien u de agenda digitaal wilt ontvangen, stuurt u een mail naar onze scriba Marco Molendijk, scriba@ontmoetingskerk-dordrecht.nl. Tevens ligt de agenda in de kerk.
We hopen elkaar te mogen ontmoeten op 9 april. Vanaf 19.15 uur staat de koffie voor u klaar en we sluiten af met een hapje en een drankje in een gezellig samenzijn. Er is deze keer geen pauze.

Jeanette Warmels,
voorzitter wijkkerkenraad Sterrenburg