Feestarrangement

U wilt een feestje geven, maar uw woning is te klein voor het aantal gasten dat u uit wilt nodigen. In dat geval kan onze koster u helpen. Hij gaat voor u aan de slag door de Ontmoetingsruimte van onze kerk gezellig te maken, kleurrijk aan te kleden en leuk te decoreren, zodat u en uw gasten zich hier thuis zullen voelen.

Deze feestelijk aangeklede Ontmoetingsruimte staat voor u ter beschikking voor een ochtend, middag of avond, met een maximale tijdsduur van vijf uur.

Uw gasten ontvangen bij binnenkomst van de enthousiaste medewerkers een welkomstdrankje t.w. een glas bronwater of Prosecco. Daarna wordt er een heerlijk kopje koffie of thee met een petitfour van de banketbakker geserveerd. Wie dat wil krijgt uiteraard nog een tweede kopje. Dan mogen uw gasten gedurende het feest zelf hun drankjes pakken met een maximum van zes glazen per gast. Op de tafels staan zoutjes en nootjes. Ook wordt er regelmatig rondgegaan met lekkere hapjes. Tegen meerprijs is ook een bittergarnituur verkrijgbaar.

De koster regelt alles en zorgt ervoor dat u totaal ontspannen kunt genieten van uw feestelijke bijeenkomst, samen met de door u geïnviteerde gasten.

De locatie ligt midden in de wijk en is prima bereikbaar met buslijn 5 en 7. Ook is er een afsluitbare fietsenstalling.
Voor zo’n FEESTARRANGEMENT betaalt u normaal al snel minimaal € 25,00 p.p.
Maakt u gebruik van ons FEESTARRANGEMENT dan kost u dit slechts: € 17,50 p.p.

Dit bedrag is inclusief alle overige kosten, de zaalhuur en het eventuele gebruik van PIANO, BEAMER en PROJECTIESCHERM.

Als u gebruik maakt van dit FEESTARRANGEMENT, dan steunt u uw wijkgemeente, want de netto opbrengst gaat geheel naar uw kerk!

Het aantal gasten bedraagt minimaal 30 en maximaal 60.
U kunt vrijblijvend contact opnemen met Hans van Rossum: tel. 078 6176885, email: hrossum@gmail.com

Hoe u de Ontmoetingskerk kunt bereiken kunt u hier vinden.

De Ontmoetingsruimte die gebruikt wordt voor het Feestarrangement

Voorbeeld van hapjes zoals deze tijdens gedurende de avond worden geserveerd