Expositie Werkgroep kerk en hobby

Werkgroep Kerk en Hobby;

Deze werkgroep werd opgericht in 1990 en bestaat uit enthousiaste hobbyisten van binnen en buiten de Ontmoetingskerk.
Een paar keer per jaar komen zij bij elkaar om ervaringen uit te wisselen en nieuwe ideëen te bespreken.

klik hier bij Beweging

Vanaf  21-2-2024 tot 10-7-2024

De werkgroep Kerk en Hobby bestaat uit enthousiaste hobbyisten van binnen en buiten de Ontmoetingskerk. Een paar keer per jaar komen zij bij elkaar om ervaringen uit te wisselen en ideeën te bespreken. Steeds wordt een thema uitgekozen waar iedereen mee aan de slag kan gaan. De resultaten worden gedurende een aantal weken tentoongesteld in de Ontmoetingskerk.

Elke hobbyist heeft zijn of haar eigen techniek (Aquarel, Keramiek, 3 D-vorm, Acryl of Olieverf, Pastel, Fotografie, Speksteen, Textiel, Art-journal, Pyrografie enz.)