Kookhuis

Onder het motto “Koken vóór en dóór gemeenteleden” wordt op de 3e woensdag van de maand een maaltijd georganiseerd. Gemeenteleden en gasten zijn daarbij van harte welkom.

De kosten bedragen € 8,50 per persoon; dit is inclusief een drankje en een kopje koffie of thee.
Vanaf 17.30 uur bent u welkom. de maaltijd begint om 18.00 uur.
In de hal van de kerk ligt een intekenlijst. U kunt zich aanmelden t/m de zondag voorafgaande aan de maaltijd of telefonisch/e-mail bij Marja Kruijswijk (6170490 / mkruijswijk@kpnmail.nl).
Het nieuwe seizoen begint in oktober, maar in de laatste week van augustus wordt een extra zomers KookHuis georganiseerd