woensdag 12 juni 2024

10:00  - 12.00
Locatie:
 Ontmoetingskerk Slangenburg 3

Bomenridders in Open Huis Ontmoetingskerk 12 juni.

Woensdag 12 juni zal Peter Raggers een lezing geven over ‘Bomenridders Dordrecht’, die zich als onafhankelijke stichting inzet voor bomen en een biodiverse leefomgeving in en om Dordrecht.
De Bomenridders Dordrecht maken zich ernstig zorgen over de door mensen veroorzaakte klimaat- en biodiversiteit-crisis.
Met de stichting willen de bomenridders een bijdrage leveren aan het bestrijden van die crises, door nadrukkelijk en actief het bewustzijn bij overheden, ondernemers, organisaties, politiek en burgers te vergroten.
Iedereen is deze morgen van harte welkom in de Ontmoetingskerk, Slangenburg 3 in Sterrenburg.
Men wordt gastvrij ontvangen met koffie of thee en er is gelegenheid voor een fijn gesprek en het maken van nieuwe contacten.
Inloop vanaf 9.45 uur, de lezing begint om 10.15 uur en er is een pauze.
De toegang is gratis, een kleine financiële bijdrage wordt op prijs gesteld.
De bussen van lijn 5 en 7 stoppen voor de ingan van de kerk, halte Lunenburgplein.