zondag 7 oktober 2018 om 10:00

Ochtenddienst
Voorganger(s): Arianne Lodder

Op deze zondag willen we jou/u kennis laten maken met het project “Seven+”. Een aantal kerken uit Dordrecht heeft dit project opgepakt om met jongeren tussen 12-18 uit te voeren. Het betreft de Zeven (of zijn het er meer?) werken van Barmhartigheid. De basis hiervoor ligt bij Jezus, zo zullen we lezen in Mattheüs 25. Maar daar worden niet alle werken genoemd. Er zijn dus nog andere bronnen. En deze zijn actueler dan u wellicht zult denken. Het project Seven+ is een mooi project en ik hoop dat u/jij het een warm hart zult toedragen in de loop van het seizoen, als de jongeren hiermee aan de slag gaan. De band “The New Adams Family” verleent muzikale medewerking, zij zijn niet onbekend in de Ontmoetingskerk. Arianne Lodder zal in deze dienst voorgaan. We hopen jou en u te ontmoeten op 7 oktober.