zondag 8 maart 2020 om 10:00

Jongerenviering
Voorganger(s): Corinne Zonnenberg

Thema: ‘Houvast’

Zondag 8 maart 2020 is er weer een Jongerendienst in de Ontmoetingskerk, Slangenburg 3 (ingang Lunenburgplein).
Voorganger is Corinne Zonnenberg

De band Exodus zal de dienst muzikaal begeleiden.

Wat is jouw houvast in het leven? Waar houd jij je aan vast als het leven soms moeilijk is? Als je voor ingewikkelde keuzes staat? In het leven zijn we vaak op zoek naar houvast. Dit kan bijvoorbeeld familie zijn, goede vrienden of vul zelf maar in. In de viering staan we stil bij een stukje uit het verhaal van Mozes. Hij kreeg een spannende opdracht. Hij moest terug naar het land waar hij van weg was gevlucht. Ook hij zocht naar een houvast. Waar hij houvast in vond? Dat gaan we ontdekken!

De dienst begint om 10.00 uur. Vanaf 09.30 uur is de kerk open.
Vooraf en na afloop is er koffie en thee en voor de jongste kinderen limonade.
Lid of geen lid van de kerk, U en jij zijn van harte welkom.
En uiteraard hopen wij u en jou te mogen begroeten!
Jenneke v.d. Velden, Connie Akkerman,  Simone ter Stege, Mirjam Vingerling en Arianne Lodder.

Buslijnen  5 & 7 hebben hun eindpunt t.o. de ingang van de kerk aan het Lunenburgplein in Sterrenburg