Zaalverhuur

Ontmoetingsruimte

De grote ruimte op de begane grond van het kerkgebouw wordt de Ontmoetingsruimte genoemd. De naam zegt het al: de centrale plek voor ontmoeting. In deze ruimte worden de meeste vergaderingen van grotere gezelschappen gehouden zoals de jaarvergaderingen van de diverse Verenigingen van Eigenaren die de talrijke appartementsgebouwen in Sterrenburg vertegenwoordigen. De ruimte is gezellig, maar bovenal ook praktisch ingericht. De tafelindeling is geheel flexibel en mogelijk in diverse opstellingen. De ruimte is geschikt voor ca. 80 personen. Er is een beamer met een groot projectiescherm aanwezig, uiteraard ook een goede geluidsinstallatie, er staat een piano en zelfs een grote biljarttafel. De keuken met open buffet is aansluitend gesitueerd en min of meer onderdeel van de Ontmoetingsruimte. Koffie, thee en drankjes worden via het buffet uitgediend. Tevens bestaat de mogelijkheid om een totale catering te verzorgen.
Dames- en herentoiletten alsmede een toilet voor bezoekers met een beperking zijn eenvoudig te bereiken.

BARRUIMTE C

Barruimte zaal C

Barruimte C bevindt zich op de verdieping van de Ontmoetingskerk en is per trap of per lift bereikbaar.
Op de verdieping bevinden zich toiletten, een eigen garderobe en de barruimte kan, in overleg en in samenhang met zaal A en B worden gebruikt.

ZAAL B

Zaal B bevindt zich op de verdieping van de Ontmoetingskerk en is per trap of per lift bereikbaar.

Op de verdieping bevinden zich toiletten, een eigen garderobe en ook een barruimte welke eveneens gehuurd kan worden.

Zaal B biedt plaats aan maximaal 20 personen

ZAAL D

Zaal D bevindt zich op de begane grond van de Ontmoetingskerk. Deze zaal biedt plaats aan maximaal 10 personen.

ZAAL E

Zaal E bevindt zich op de begane grond van de Ontmoetingskerk. Deze zaal biedt plaats aan maximaal 20 personen.

Kerkzaal Ontmoetingskerk

De ruime kerkzaal van de Ontmoetingskerk biedt plaats aan maximaal 400 personen.

• draadloze microfoons ter beschikking
  • modern, strak en licht liturgisch centrum waarvan alle elementen gemaakt zijn in kruisvorm
  • twee beamers standaard aanwezig

Moderne keuken Ontmoetingskerk

De moderne keuken van de Ontmoetingskerk.

• magnetron/ovens
  • professionele vaatwasmachine
  • professioneel koffieapparaat
  • professioneel gascomfort
  • afzuigapparatuur
  • voldoende borden, soepkommen, glazen, kop en schotels, bestek voor grote gezelschappen.
  • ruime koelkast
  • afsluitbare balie d.m.v. elektrisch rolluik
Meer informatie en reserveringen bij Hans van Rossum, email: koster@ontmoetingskerk-dordrecht.nl