maandag 25 november 2019

19:15  - 21:30
Locatie:
 Ontmoetingskerk

Op maandag 25 november aanstaande wordt er weer een gemeenteavond gehouden. Het belooft opnieuw een boeiende en gezellige avond te worden. Op de agenda staat o.a. de voortgang van het verenigingsproces. Er wordt gesproken over het pastoraat en er is een terugkoppeling van de gesprekken over het Heilig Avondmaal. 'De Groene Kerk' komt opnieuw onder de aandacht, evenals het 'Project jeugd en jonge gezinnen’.
Misschien wilt u zich alvast voorbereiden op deze avond. Indien u de agenda digitaal wilt ontvangen, stuurt u een mail Haar onze scriba Marco Molendijk, scriba@ontmoetingskerk-dordrecht.nl. Tevens wordt de agenda op de website geplaatst en ligt deze in de kerk.
We hopen elkaar te ontmoeten op 25 november. Vanaf 19.15 uur staat de koffie voor u klaar en we sluiten of met een hapje en een drankje in een gezellig samenzijn. Er is geen pauze. Onze volgende gemeenteavond is op woensdag 1 april 2020.
Jeanette Warmels, voorzitter wijkkerkenraad Sterrenburg

Inloop met koffie en thee (vanaf 19.15 uur)
  1. Welkom en opening
  2. Verslag vorige gemeenteavond
  3. Delen … wat is afgerond en waar zijn we mee bezig
  4. Vanuit de kerkrentmeesters
  5. Vanuit de diaconie
  6. Update verenigingsproces
  7. Project jeugd en jonge gezinnen
  8. Pastoraat
  9. Terugkoppeling gesprekken Heilig Avondmaal
  10. Groene Kerk
  11. Rondvraag
  12. Sluiting
Na afloop bent U welkom voor een drankje en hapje!